8 Eylül 2013 Pazar

hep protein hep protein. nereye kadar*

uzun zamandır orta kalorili ve proteinden ibaret diyet programımla kilo vermee calşıyorum. araya giren bayram tatii ve arkadalarla olan yeme içme trafigi aksatmasa isi şimdilrede 63 kg a inmiş olurdum. neyse artık şkerin  tadını unuttum derken bu hafta sonuna belli bir suredir erteledigim fermantasyon sonrası distılasyon işini ekledim. tabi bu sırada bol bol fermentasyon urunlerinden çtim. sizin anliıyacagınız yarım şarap veya bı bucuk bira. imbik basında gecen 5 saatın sonrasında başım donuyordu.an cak kendi rakını veya brendini yapmaanın ufak yollu bir cezası diyelim.  asagıda resimlerde bilenimn anlıyacgagı blue moonshine fotoları var. ilk distilasyondan sonra %70 degerlere ulaşamk ise gecenin tum yorgunlugunu eritti. şimdi  uygun bir fııcı bulup 2-3 sene dinlendirmem gerekli. bu sene bitmeden kendi viskimi de fıcıya koymayı basarabilirsem mutlu olacagım:))).


Hiç yorum yok: