19 Ağustos 2013 Pazartesi

18 agustos mısafır, yeni rota, kampus

antepten arkadaşımız attilla geldi ziyaret ve antreman için. onun gelişini fırsat ve bahane bilip yaklaşık 1 yıldır beklettiğim rotayı açmak için  cehennem sıcagında (golgede 40 derece) kayalıklara gittik. son 3 boltu kalmıştı .  onları caktım. sonra rotaya alıcı gözle bir baktık. 8 ? 9 derece? belki 10 :( . keşke bu kadar zor olmasa idi. uzun sureli bir calışmaya girmek istemem acıkcası. anck rotalar ya kolay yada cok zor.  gecen sene girişini 3 . seferde cözebilmiştim. ve en kolay engram girişinde. istasyonla beraber  6 bolt. gerçekten derecesi hakkında bir yorum yapamıyorum. biz derece dünyasında uzun zamandır soyutlandık.. ancak zor . acıkcası tam derecesi de önemli değil. her zamanki gibi. hep orada olan ancak başkaları için anlamsız olan kimi kaya şekillerinden kendimiz için adanmışlık gerektiren bir yol acıyoruz.  varoşların, yoksullukların, acıları ve mutlulukları , hesapları, aşkları,ihaneti ve intikamları binlerce yıla dayanan bu şehirde kaybettigim tırmanış aşkını yeniden bulmamın sonucu. umarım zeminden istasyona bu bilmeceyi çözebilirim. yolumu bulabilirim. iki eski ırmak arasındaki bu bir zamanların berektli topraklarında, bu gunun petrol ve guç , gelecegin su savaşlarının oldugu bu kadım topraklarda benim için ilk anlamlı rota.

mesopotamia (proje)

rotayı actıktan sonra hamlelerle hemen karşılaşmak istemedigimiz için antremana yagladık. 30-35 dakika  pazar gunu kampusu. sonra kuruyan bogazımızı ıslattık arkadaşlıklara ve dostluklara kadeh kaldırıdık.

Hiç yorum yok: