17 Kasım 2012 Cumartesi

zayıfım zayıfsın zayıfız- kabir azabı

bir önceki yazımda geçtigimiz dönem kimi antremanlarımızın özetini hazırladıgım bir video linkinide koymuştum. en sonunda tek parmak barfiksle bitiyordu. şimdi bu başlık konu ile tezat olabilir ancak değil. gerçi son zamanlarda tek parmak barfiks denemedim hiç ama en azından şimdi bile tek kol barfiks çekebilecegime eminim. peki neden zayıf hissediyorum kendimi. 

      duvarda rota hazırlıyoruz.  çok basit gibi görünen hamleleir yapamıyoruz. çokda küçük olmayan tutamaklarda bazen kilitlenemiyoruz ve en barizi yaptıgımız  rotalar hiçde oyle videolardaki 8b 8b+ lara benzemiyor. 

     bir yanım bu derece rotaları çıkabilecegimi söylüyor bir yanımda tam tersini.  mesela çogunlukla güçlü yanlarımız üzerinde durup abarıyoruz bazen. zayıf alanları keşfetmeye çalışmadan. bugun erdemle serbest bolder yaptık . cokda iyi değildi. rotaları mı abarttık bi mi gunumuzde değildik bilmiyorum.  ama gunun avantajı eksik bir halkamızı bulduk. 



  barfiksin ince cıtalarında sadece son bogumlarda son 3 parmakta duramadık. durduk duramadık . halbuki yaptıgımız rotalarda sözüm ona acık tutuşlarda bunun zorlarını yapıyorduk. sorun şu. tam acık tutuş sandigimiz zamanlarda bile 3 parmak bir miktar kırık oluyor ve ciddi bir güç artısı saglıyor halbuki diger tutuşta ne kadar zayıf oldugumuzu hemen anladık.




tabi insanın eli her zaman güçlü tutuşa gidiyor ancak antremanın amacı eksikleirmizi gidermekse özellikle zayıf tutuşlarımızı güçlendirmemiz gerekiyor. gunun bir kısmında da 2 parmka ve tek parmak rotalar çalışmaya çalıştık.
             arkadaşlar bugun onkaplan ugur kardeşimin kabir azabını çıktıgını ögrendim. pek populer olmayan, deneyeni az,  çıkanı daha az , belirgin kilitli bu rotayı yıllar önce benimde denemişligim var.

gerçekten hamle serisine girişide cıkışıda oldukça zahmetli olan bu rotanın 9+ yı hakkettigini düşünüyorum ve ugur kardeşimi kutluyorum. allahım bizede kabirden kurtulmamızı saglıyacak kudretli eller nasip eder inşallah

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Amin. :)
Sefa