1 Kasım 2012 Perşembe

1 kasım interval

3 kişi interval çalıştık. gecen gunku gibi. 30 hamlelik bir rota ve 4 dakika dinlenme. gecen sefer 3 dakika dinlenmiştim. ancak bazen vucud calışmadı ve bu şiddet için sureyi biraz da uzatmanın her birimde gerkli yukleme şiddeti için luzulu olduguna inandım ve toplamda 50 dakika egzersizi yapabildik. son seti tamamlıyamadım. 11 set.  iki kez b rotasına girdim. ki bu daha da zorluyor ve sonunu tamamlıyamıyordum. şimdi tamalıyabildim. 

   bu arada size bizimle ilgilenen ve kendisine bizimde bazı yogun kimi keskinceduygular hissetigimiz Kahırdan bahsetmek istiyorum. sürekli tek gözü ile bizi izlemekte. bu lanet hayvan kesinlikle metal muzik seviyor ve yeryuzunun en çirkin horozu olmaya aday. yoluk bi tip.küçük bir dinazor ile kuşların atası arası tadında... kediye kopege posta koyuyor. ama sanırım beyincik problemi var. düz yürüyememekte. sarhoş vari bir stilde etrafta turluyor.  sürekli içtigi agır metal artıklarının pis suların ve gres yaglarının bir sonucudur tahminimce.
       kendisinden de çirkin 3-4 tavukla garip bir hayat yaşamakta. bol bol çalışıyor.  uzunca bir sure bakınca içimde pek olumsuz hisler oluşturan bu mahlukat ne zaman antreman yapsak geliyor ve izliyor.(tabi ki tek gözle- şimdi fark etttim büyük ihtimalle sag gözü görmüyor) belli muzik parçalarına da oldukça aşinalık gösteriyor. genellikle ıronmaidende geliyor. dunyaya bir iyilik yapıp cardon cennetine mi yollasak yada tam aksine ezilene ezene alternatif bir kahraman, bir anti tez , bir vuduu illeti deyip hörmet mi etsek tam karar veremiyoruz veeee  sevenede sevmiyene de Kahır deyip nefretimizle antremana devam ediyoruz. 
pek yakında kahır  ve katlıne sebebiyet verdigimiz mini cardon videosu ile ayrıca sanayide beslenen keçinin koyunun videoları ile belgesel tadında yaşamımıza kaldıgımız yerden devam edecegiz. bekle bizi ey okuyucu....

Hiç yorum yok: