27 Kasım 2012 Salı

27 kasım maksimale başlangıç

evet yine kıs ayları geldi ve ekipce ızdırap hırkalarına tutsak olduk.  murat (kandi) den gelen yeni kampus cıtalarımızinbazılarını duvara monte ederek gune başladık. bizim eskilere gore daha önce ve tutuşları daha zor. artık eski maksmal kiloları tarihe karıştı. yeni cıta yeni kuralllar, yeni limitler. sonrasında bolder duvarımızı daha sert bir negatife cetik. şimdi 35 -40 derece oldu. tum tutamakları neredeyse bu egimdede tutabiliyoruz ancak iş ust uste tutamklara gelince iişin rengi değişiyor. gelelim maksimal çalışmamıza


  -ince cıtada tolgahan ve erdem 40 kiloyu gecerek kendilerince önemlşi bir gelişme yaptılar. gecen senelerde kalın cıtada bile duramadikları bir kilo. gerçekten ilerlemişler. ben
--benn 61 kg yaparak kendimce iyi bir kilo tutturdum .
  -sonra özel iki parmak tutuşlarda da kendimizi denedik. bugun sanırım iyi bir gunumde degildim. arkadaşları 4 kg geriden takip edebildim. sırası ile 2-3 parmaklar 3-4 parmaklar. e sırası ile acık tutuş. yarı açık tutuş, agırlıkla krimp tutuş.
--   sonrasında 9 mm de 8 mm de acık tutuşlar. en son olarak 6 mm de tolgahan başparmak ile krimp tutabildi. erdem ve ben de yakındık ancak olmadı.
--- ince çıtalarda tek el durmaya çalıştık. ben 3-4 saniye durabildim. arkadaşlarımda bana yakın durdular. zor bir bolder ile gunu bitirdik.

Hiç yorum yok: