1 Ekim 2012 Pazartesi

ekim 1 devam devam devam

ögle arası  50 10 a devam ettik. bu sefer 9 set( eskiden bir fazla ve benim için + 3 kg ile) ve eskiye göre eksik dinlenme ara sı ile 16 dakikaya 26 dakika gibi. toplamda 9 ardan 2 set. parmaklarım yine acıldı. önümüzdeki hafta aladaglarda faaliyet var. şmdilik bıraktım. antrmean sonraıs 1 er parmak ta barfiks perlonda . 4-5 tane. belki daha fazlada çekeriz ancak çok can yakıyor bu merettt..........

bugun duvarda konusuyorduk . yorgunlugunda farklılıkları var. bizim tolgahana göre farklı farklı kafaları var. kimi yorgunlukta resmen kafamız çalışmıyor. kimisinde düşüyorsun ve devam ediyorsun, kimisinde ise dustugun yerden kalkamıyorsun.  iki hamle yapamıyorsun. benim yorumumua göre o rota senin için artık zor ise. atp yoksa gucun de tukenmişde, biriki hamle sonrasında yeniden düşüyorsun. çok defalar HIIT adına yaptıgımızı tabata çalışmasında bir seti zorla ve titreyerek itirebilmişsem diger sete başlıyacak denli toparlanamıyabiliyordum. yani 10 saniye yetmiyordu.  buda öyle birşey. bugun düşme sıırında 6 hamle ilerledim ancak bir dieger sete başlıyamadım bile.... yarın güç iki gun sonrada dayanıklılık var. bu sefer 90 a 30 calısacagız. hepimiz onun kafasını merak ediyoruz....

Hiç yorum yok: