16 Ekim 2012 Salı

16 ekim özet ve dayanıklılık??

bir süredir yapmakta oldugumuz antremanların sonuçlarını yavas yavas toplamaya başladık. bu sistemde 7. haftanın içerisindeyiz. gecen hafta sonu tolgahan kısa sürede 8- çıkarak kendi derecesini geliştirirken erdem de gecen sene 6+ 7 - lerde ecel terleri dökerken bu hafta 7- bir rotayı flashladı. ben hafta sonu şehirdısında oldugum için bu furyaya katılamadım ne yazık ki.

            bugun ise değişik bir antreman yaptık. kalp atımlarımız hızlandı . ve farklı şiddette bir antreman oldu. hatta zor bir rotadan inince oluşan vucut bitkinligine benzer bir etki bıraktı. hatta uzerinden 5 saat geçmesine ragmen hala kendime gelemedim.  sanırım bu denli zorlanmamızın nedeni kasım sonu yapmamız gereken antremanı yanlışlıkla şimdi yapmış olmamız. hem volum hemde şiddet artımı olan bu antremana acıkcası henüz hazır değilmişiz.

       hem daha zor bir hamle serisi ekledik hemde sure iki katına uzadı. dinlenmede uzamasına ragmen perişan etti. 120 sn -60 sn lik 4 set yaptık.  yaklasık 30 hamle. ikinci seride 5 set denedim ancak sonunu zor ettim hatta bir yerde sanırım düştüm.:) şimdi tam hatırlayamıyorum. daha ikinci setin sonunda kollar lime lime dokuldu..

 neyse yanlış hafta oldugunu sonradan anladımız için  gelecek seansta yine volume yuklenip 3 dakika ya 1 dakikalık setlere dönecegiz ancak sanırım şiddeti biraz düşürecegiz galiba. şimdiye kadar onceden hazırladıgım 12 haftalık plana sadık kaldık. planın amacı giderek volumu genişletmek en son olarak volumu düşürüp şiddeti arttırabilmke. bakalım evdeki hesap carşıda ne olacak...

Hiç yorum yok: