5 Eylül 2012 Çarşamba

5 eylül . yeni video

ankaradaki yarışmanın videosu aşagıda
http://vimeo.com/48839463

kısaca yarışma hakkında ;
ilk gun yarıfinal rotaları var. ne yazık ki çk az kişiyiz. böyle oldugunu tahmin ediyordum ancak bu kadar az olacagımızı kestirememiştim. birinci rota görünen yuzeyde.  saman sarısı bir iki tutamak varki son derece kaygan olduklarını birinci elden ögreniorum. düşme sınırında iken toparladım. ilk deneme top. ikinci rota hala ısınamadım. saga dogru bir yan geçş var. ve sag yuzeyde yukseliş. el değiştirip yne sol vertial yuzeye geçiş. sonrası bir iki ince hareket.  tam ısınımamamın etkisi ile  zonda hafif bir yavaşlama sonraıs devam. ilk deneme top. 3. rota negatifde tvan hamlelerli. soldan başlatmış. kros ile başlandı. ayklar kolay. eller kolay ve derin cep. tavandan çıkış kolay. sol ayak olması gereken yerde. ustte topa uzaniş. lk deneme top.  4. rota . sanırım gunun zor rotası bu. sagdan negatiften başlangış. yuzey mor tutamak. sol ile tutulmaıs lazım. ama acaba hamle zormu kolay mı??.  sol elimle sool kenardan destek alarak kros gidiyorum mora. ilk denemde oluyor. düşündügümden iyi bir slop. digeri de büyükce bir tutamak. ayaksız uzanmaca.  gerisi kolay. ilk gun 4 de 4 .

ikinci gun.
tüm gece biz bize olmanın  verdigi fair play ile takıldık. ev sahibimiz ugur pokerde hepimizi sırası ile ütüledi.  kuralları ögrenmesi dedigi gibi 5 dakika . ancak ögrenmesi çok daha zor.. gece geç saatte annumaki, hitit efsaneleri, büyük şirketten, amerikanın uzay programından  ve bunun gibi onlarca konudan konuşup pek çok çerezi mideye indirdik. huzursuz bir uyku ile guna bağlandık.

bugun 5 rota var. ilk rota ısınma duvarının olmadıgı yarışmada fazlası ile ısıtıcı. sag dan negatiften başlangıç . sola hafif traversi . sonraısnda ayak için fazla yuarda el için asagıda ara bir basamak tutamak karışımı aklımı karıştırıyor.  hamleyi çözemiyorum. riskli bir kampus ile tutamaga uzanabiliyorum. sonrası daha kolay. ilk deneme top. ikinci rota . soldan saga yan geçiş sonra yuksek ayak çekimi ve devamında sol ile kros ince mavi sagda zone yeşil çift el ve sagda tp. yeşilde 3 kere düşüyorum. aklıma alteratif çzüm geliyor ancak digerrotaları bilmedigim için gunu yakmamak adına bırakıyorum. top yok. ilk deneme zone. 3 rota kolay.  4. rota direk mi topa atlaasım yoksa sagdan rotayı mı tırmansam karar veremiyorum . antremanlarda bu mesafeleri atlıyorum. anck risk alamadım ve uzun yoldan top. ilk deneme. 4. ve son rota. en zorları. tavanda. sooldan başlangıç tavanda pek çok tutamak basamak kombinasyonu var. aklım karışıyor resmen. bende en kestirme ve basit cözümle ilk önce zona sonra tope a uzanıyorum.  sagda daha önceden bildigim bir tutamak var. kandispor. elime iyi geliyor. o olmasa bu çözümü denemeyebilridim. ancak bu sefer işler benim için iyi. tabi dun akşamın uykusuz ve yorgunlugu ile bugun nefes nefese kaldım. iki gun sonunda 9 rotada 8 top ilk denemede ve bir zone ilk deneme ile yarışmayı bitiriyorum. hedefim tüm rotaları tek denemde yapmakti acak fianllerin ikincirotası benim ve hedefimin arasına giriyor. ne yapalım. bir başka zamna..

Hiç yorum yok: