18 Mart 2011 Cuma

18 mart pylo dr

bu hasta yasaga agmen yazmaya antremana devam. hoş bir cuma gununun tum ozelliklerini barındıran bu gunde dunta ve türkiye tırmanış camıasının bihaber oldugu urfadki virane antreman salonumdan bildiriyorum. gozlerden ırak( saorondan kacan mınık hobbit misali) yaptıgım antremanlar devam etmekte. bugun 1-5 i yapamadım. ama 1-3,2-4 vs çift el dynoları yaptım. bir kere ye mahsus 1-4-7 yi sol elde yaptım. tekrarını yapamadım. sag elde yanına yaklaşamadım. bu aralar tek el agırlıklı gidiyorum. bunu tamamlayınca diger ele yogunlaşacagım.
-4-7 de yine şaibe doguracak biçimde ayagım bir yerlere carptı. bende temiz olsun istiorum. net. o yuzden sag sol net iki tekrarı yapamna kadar durmak yok. cunki unun uzerine bir sistem insa edecegim. kilo 73 ten fazla. kollar ve omuzlar hiç olmadıgı kadar adeleli. belden love handle lar fışkırmakta. biraz daha belirgin olsalar kendimden tiksinecegim. senki crom kulliyatını ezbere bil ondan sonra lovehandle lar sonun olsun.... allah düşmanıma vermesin. bir turlu veremiyorum. adım gibi eminimki kilom 67 lerde olsaydı şimdi başka seviyede idim. ama şu andaki halimle dosta guven duşmana korku....

1 yorum:

dr elektro dedi ki...

adamım haklısın bugun itibarı ile tam 6 ay sonrasında 67 ile çok daha iyiyim. o zamandan bu zamana ne değişti sadece kilo mu, kuvvetmi. ikisi mi? bilemedim.