18 Mart 2011 Cuma

17 mart Campus 1

güç dönemini bitirdim, 1.5 haftalık, biraz da mecburi bir dinlenmenin ardından "güçte dayanıklılık" dönemine başladım geçen hafta. bu dönemin başında 4-6 hafta kadar gene güç ağırlıklı çalışıp yavaşça güçte dayanıklılığa doğru bir geçiş planlıyorum; bakalım belki doktorun intervalleri de uygulamaya sokabilirim. toplamda gene 3 aylık bir dönem olacak.

neyse, bu arayı haftada 1 gün boulder, 1 gün de campus + haftasonu şeklinde yapıyorum. haftasonu gene yapayda antrenman veya kayada tırmanış şeklinde olacak. 3-4. haftalarda campusu haftada 2'ye çıkartabilirim, ya da aynen bu şekilde devam edebilir, ona bakıcaz artık. bu arada koşu moşu, pilates gibi ekstralar da var tabi; onları pek yazamadım bloglar yassahlandı beri.

campus sezonunun ilk idmanında, tabi doktorun performansının çok çok altındayım şu an, şunları yaptım

45 dk. ısınma
1-2-3-4-5-6-7 ladder (sağ ve sol el)
1-3-5-7 (sağ-sol)
1-4-5 (sağ-sol)
1-2-5 (sağ-sol)
1-4-6 (sağ-sol)
1-4-7 (başarısız 2 deneme)

soğuma

Hiç yorum yok: