12 Mart 2013 Salı

11 mart kampus ve yeni dönem

önümüzdeki 6 hafta gç agırlıklı çalışacagımız ve maksimal gücümüzü arttırmaya çalışacagımız bir dönem. ilk defa sistematik olarak kampusu kullanacagız. şimdiye kadar daha çok bir sınama şeklinde kullanıyorduk.  bu akşam hem süre hem şiddet olarak gayet yeterli bir antreman yapabildik.
ince cıtalarda
1-4-4 sag sol
1-5-5 sag sol
1-4-5 sag sol  hızlı çekme çalışıyoruz yani 4 . cıtayı tutar tutmaz 5 e gidiş
1-5-6 sag sol
1-6 deneme. hepsinde 6. cıtaya ulaştım ancak tutamadım. kampus duvarıın sallanması ve benim yanlış moment uygulamamda bunda etkili oldu. gelecek sefere duvarı sabitleyecegim.
1-4 çift el
1-5 çift el
1-6 çift et deneme( ilk kez çift elde 6. cıtaya dokuabildim.)
9 mm ile 1-5 deneme sag sol ( esasen 1-5 den biraz daha fazla bir mesafe)
8 mm ile 1-5 (tam mesafe ve bir kere durabildim)
8 mm den 1-4 çift el
9 mm de sag sol tek elde kitlenme. sag ile daha iyi durabildim.( ilk kez yapabildim ve kendimi cok iyi hissettirdi)
en kalın cıtalarda
tek kol barfiks
sag 3 sol 2
tek kol kitlenme 22 kg ile. (sol daha iyi)
iki parmak (4-5) ile 1-5

orta cıtalarda
iki parmak(3-4) ile 1-4-6 ilk kez

Hiç yorum yok: