21 Aralık 2011 Çarşamba

21 aralık

gecenin en karanlık noktası safaga en yakın zamandır.. bugun 21 aralık. ekinoks... binyıllardır çiftçilerin büyücülerin ve şairlerin hissettigi gün dönümü.
bugun mumin ile birlikte harika bir hatta tırmandım. daha doğrusu çalıştım. düzenli sporun yapımadıgı ülkemizde fitness klup (10 ) ayrı bir güzellik olarak misafirleri bekler.
soğuk yağışlı bir gundu. hava agır, biz yalnızdık. bir türlü ısınamıyordum.
bununla beraber rota şıkır şıkır kaya mükemmeldi...

çiftçi değilim. büyücü de olmadıgıma göre sanırım melankoliğim. havadaki fırtına kokusunu, gelecek günlere gebe ağırlıgı hissettim. sıkıntımı güzel şeylere yordum. uzuuuuuun aradan sonra böyle bir rotayı denemek güzeldi. sadece denemek bile güzeldi.adamım anlıyormusun! zaten anlamıyorsan bu blogta işin ne adamım.?

nezaman bilemem ama bir gün çıkabilecegime inandım. dönüş için iddali ve güzel bir hat. hamleleri birleştirmek sorun. bakalım yeni dogan gün benim için ne getirecek.

Hiç yorum yok: