26 Haziran 2012 Salı

25 haziran

artık antreman blogumun ne denlşi sıkııcı oldugunu kabul etmekten başka çarem yok. sadece okusaydım inanın bende sıkılırdım.  ancak bu blogun bi genç kızın küçük anahtarlı pembe kaplı hatıra defterinden farklı olması gerekiyor.  insan hergun yazamaya deger seyler yaşamıyor veya algıladıgımız hayatta farklı bir perspektiften bakamıyor. gunler fena halde birbirnin aynısıyken ve bir santim bile akıllanamamışken bundan başka bir şekildede yazamama sanırım. neyse kafanızı daha fazla şişirmeden antremanımıza geçelim 6 minik setten oluşan 3 mega set yapptık. heps iaçık tutuş. tahmini 1 e 1 interval gibi oldu . ancak hamle sayısı nı esas aldık. ben 15 erdem 10 hamlelik rotalaryaptık . acık tutuşta yorgunluk yaşamak çok daha farklı gibi.  zira tutuşun geregi dirsekler bir parça dışarıayya bakarken yorulmanın başlamı le ilk kaybettigimiz şey ayak koordinasyonu olmkata. sık sık ayagımız kaydı düştük...1 saate yakın bir antrema noldu.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Temmuzdaki Bolder Yarışmasında şimdiden başarılar, iyi şeyler çıkaracağına eminim. Selamlar
Sefa

Alper Kocatas dedi ki...

Moruk sakın bırakma !!! Rota çalışmaya başlamış olmanıza sevindim, bu kadar maksimal antrenmandan sonra tırmanışa aktarmak için çalışmalısınız bence. Asıl o zaman çok güzel sonuçlar alacağınızı düşünüyorum...

Atom

dr elektro dedi ki...

sefa abi, destegini hissettim. sagol. güzel günler bizi bekler. kendine iyi bak.

sevgili alper, eyvallah. amaç bırakmamak. bizbize iken nasıl kendimizi geliitririrz bilemiyorum. sonuçta bolder farklı rotalar demek ama akıcılık vucutkulanımı vsvs iiçin bir aylık adaptansyon iyi gider diye düşünüyorum.. ankarada görüşmek dilegi ile...