18 Haziran 2012 Pazartesi

18 hazıran ankara yolcusu kalmasın

temmuz ayında ankaarda bolder yarışması var. katılmaya karar veridim. yıllar sonra ilk kez bir yarışmaya katılmış olacagım. eskiden rüzgar gibi eserdim yarışmalarda. gerilerden gelip dereceye girdigim az olmamıştı. her şey bizler için yeni idi. uzun çok uzun saatler izolasyonda kalmak bir sure bagımlılık yapmıştı. herkesin stresle başetme yontem farklı idi. dodo yuzune bir iki şaplak atarken öz saclarını tarayıp dişlerini fırçalardı. ugur yılmaz ahh arkadaş tam bir yarış gurusu. hala da yarısıyor. çok deger verdigim bir rakibim olmuştu bir dönem. sonuna kadar mucadele. ve pek çok diger arkadaş. şimdi yıllar sonra yine bir izolasyon tozu alayım dedim.
    ek bir şey yapmıyacagım ancak bir etkinlige hazırlanmak bende motivasyonu artıtırıyor. bugun cakıt oncesi son bir ayımın antreman çizelgesine baktım benzer bir şablona yine uyma karar verdim. gerçi o zaman kuvvette devamlılıkda calışıyordum ve şimdilerde ihtiyacım yok. ilk amacım son 4 gunde aldıgım 2.5 kg ı vermek...:(. bunun için gunde 90 dakika yurumekle işe başlıyacagım. kolay alınan kilolar nasılda zor veriliyor biliyormusunuz....:(!
bugun maksimal + agırlıkla bolder calışması planladım. bu dogrultıda
18 mm de 22,52,72 kg ile ( uzun zamandır ilk kez)
9 mm de 22 kg ile
8 mm de boş.
18 mm de tek kol kitleme. ( uzun zmandır ilk kez :) ) sanırım en çok bunu yapabilmek beni sevindiriyor.
ayrıca 8 kg ile bolder rotaları. ön kolların kasılma şiddettini arttırmak için...

Hiç yorum yok: