2 Mart 2015 Pazartesi

2015 mart başı

Hedeflerim var. Olmasıda gerekli zaten. Ancak bu hedeflere ben ne kadar yaklaşmaya çalışsam onlar uzaklaşıyor sanki. gelecek aylar için ciddi hazırlık yapmaya çalışıyorum. süreklşi denememe rağmen antremanlarda ilerleme çok  çok az.  Ancak yapabileceğin daha başka bir şey yoksa engeli daha kuvvetle itmek gerekir. kimi tırmanıcının hiç hedeflemediği şeyler yapmaya çalışıyorum. Benim limitim kendi zihnim.  Herkesin limiti kendi ufkudur aslında.  Gelelim bu aralar antremana şablonuma

Haftada iki gün maksimal çalışma iki gün submaksimal dayanıklılık.  Her ikisininde  yüklenme şiddeti ve şekli değişik.

örneğin maksimalde bir gün orta tutamaklarda veya incelerde asılma yapıyorsam. 3. gün sonra çok küçük tutamaklarda hamle ve hareket.

Dayanıklılık için ise bir gun kesintisizdayanıklılık daha düşük şiddet. 3 gün sonra daha şiddetli ve kesintili( bir tozlama süresi kadar ) . sistemim basit.  çok hipertrofi sağlamadan, lokal laktat eşiğini geliştirici çalışmalar. Ve parmak güçlendirme.

Hiç yorum yok: