27 Haziran 2011 Pazartesi

18-19 haziran 2011 Karakaya: Yüksek Tansiyon

tabi bu tarihlere gelene kadar arada epey antrenman+1 hafta dinlenme filan var... karakaya'da öztürk kayıkçı'nın sanırım 2006'da açtığı proje, adıyla müstesna "Yüksek Tansiyon" rotasını çalıştım. Öztürk'le geçen yıl bir ara konuşmuştum zaten, sorun olmaz filan demişti ama zaten çıkabilecek miyiz orası şüpheli.


rotanın girişi

rota zorluğu daha bismillah demeden ilk klibi yapmadan başlıyor ve parabolik olarak artıyor. 4. klibe kadar çarpışa çarpışa geldim, oradaki kilidi çözemedim. daha 2 bolt + istasyon var; oralar da pek rahat gözükmüyor. 4 denemede anca 4. klibe gelebildim, sırtım boynum her tarafım tutuldu kasılmaktan...

ertesi gün de hava bozar mı bozmaz mı derken ipe girmeyip boulder yaptık; eski klasik boulder rotalarını bir tekrardan hatırlamış oldum, güzel oldu.

boyacı stayla kısa kaya

 rock'n roll never dies!

Hiç yorum yok: