6 Nisan 2011 Çarşamba

5-6 nisan yeni duvar.

iki gundur sanki özel biriyle buluşmaya giderken oldugu gibi heyecanlanıyorum. yeni rotalar olasılıklar, tam ihtiyacım olan bir duvar.yerden direkt negatif ile başlıyor. 3 metre en 2.1 boy. sanırım 35-40 derece arası negatif. sabah kalkıp saatın 7 sinde duvarıma gidiyorum. kendi ellerimle çeşitli bilim kurgu tutamaklar yapıp hemen monte ediyorum. sadece tırnak yatagına kadar tutuşlar, derin fleksor kasları özel olarak zorlayan geliştirici tutamaklar, kayıp-yok ayaklar. siluet krimpler, gastonlar. sadece aktif tutuşlara izin verin ohhh çok şukur duygusundan uzak mini sloplar. hepsi ve hepsi bilinçaltımdan kopup duvarda yerini buldu. 3 yıldır hiç kullanma fırsatı bulamadıgım mikro mikro krimp setlerim. hepsi yerli yerine yerleşti. önümüzdeki bir ay boyunca full kontakt bolder a başlıyorum. şu anda son yaptıgım 1-4-7 den sonra duvara kampuse girmedim bir daha. son 15 gunde kilo vermeye başladım. yaklaşık 3 kg. oldu. duz koşuler vs vs. snav barfiks mekik surekli.
duvara yaptıgım uzatma ile epeyce hamle imkanı vermekte.... bu bolder sekansı bitince kampus ince cıtalara başlıyorum.

Hiç yorum yok: